Angrerett

Som kunde (privatperson) har du alltid 14 dagers angrerett fra den dagen du mottar produktene. Du har alltid rett til å heve bestillingen, hvis produktet er utsolgt. Angreretten gjelder ikke for produkter som er spesialbestilt fra en leverandør for en spesifikk kunde og et spesifikt formål. Dette gjelder for eksempel varer der vi spesialbestiller et bestemt produkt på kundens forespørsel. Returrett gjelder kun om varen er i sin opprinnelige tilstand. Angrerett gjelder ikke for bedrifter. Hvis du ønsker å bruke angreretten, kontakt Drivlinje.no, helst via e-post (post@drivlinje.no), og oppgi bestillingsnummer for å få en returetikett. Vi belaster en avgift på 169,- NOK for administrative avgifter og fraktkostnader. Disse kostnadene vil bli trukket fra returbeløpet. Drivakselen AS (Drivlinje.no) forbeholder seg retten til å belaste kunden for manglende produkter hvis det returnerte produktet ikke er komplett eller er brukt. Uavhentede pakker faller ikke innenfor angreretten, og et administrativt gebyr på 169,- NOK og de totale fraktkostnader som oppstår, vil bli belastet kunden.

Uavhentede postpakker
Pakker som er bestilt, men som ikke blir hentet på Posten faller ikke innenfor angreretten. Dette regnes ikke som godkjent retur, og kunden vil bli belastet for alle fraktkostnader samt et administrasjonsgebyr på kr 169,- NOK. Dersom fakturaen ikke betales til forfall, blir den oversendt til Visma Collectors der ytterligere omkostninger blir belastet fakturaen. Når Visma Collectors har overtatt fordringen skal du kun henvende deg dit, da oppdraget er avsluttet fra vår side og Visma Collectors har påtatt seg ansvaret for å inndrive kravet.

 

To Top