Retur

Ved reklamasjon må kunden kontakte Drivakselen AS (Drivlinje.no) , helst via e-post post@drivlinje.no, og oppgi fakturanummer og årsaken til reklamasjonen. Forbrukere bør bruke Drivlinje.no sine  forhåndsbetalte fraktbrev ved retur av varene. Varen skal leveres innen syv virkedager etter mottak av returseddel. Ved retur av varer kreves det gyldig returnummer, ordrenummer og en forklaring på feilen. Produkter må returneres godt innpakket. All transportskade som skyldes ufullstendig innpakning, vil bli belastet kunden. Hvis du har betalt med faktura eller ved direkte betaling, kan du sende kontonummer for raskest mulig arbeidsflyt. Vær oppmerksom på at mottak av produktet til oss ikke er ikke det samme som godkjent reklamasjon.  Returavgifter Kostnader for ordrefeil som ikke er forårsaket av Drivakselen AS (Drivlinje.no), vil bli belastet kunden sammen med fraktkostnadene. Ved spørsmål kan du kontakte oss via e-post: post@drivlinje.no.

Vi tar aldri tilbake en drivknute / drivaksel som er tilsatt fett.

For at returrett fullt ut skal gjelde skal følgende forutsetninger være oppfylt. Kontroller først at varen du har mottatt stemmer overens med den du skal bytte ut. 
Er det en drivknute, regn først ut splinsene på den gamle akselen innen den nye drivknuten forsiktig testes mot drivakselens tenner/tannhjul. Tilsett ikke fett på drivknuten før du er sikker på at den virkelig passer.
  For at varen skal kunne returneres til Drivlinje.no:
- Skal den være ubrukt/uten fett
- Komplett med samtlige deler
- Leveres tilbake i original-emballasje

Varen skal returneres med bedriftspakke eller tilsvarende slik at den kommer direkte til vår firma-adresse. 

Du må selv betale for frakt dersom du har bestilt feil vare. Glem ikke å oppgi navn og adresse, bankopplysninger og ordre.nr. dersom du ønsker pengene tilbake for varen. Vi forbeholder oss retten til å gjøre fradrag for verditap med opp mot 100 % av varens verdi dersom noe eller noen av de ovennevnte vilkår ikke er oppfylt.

To Top